דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבירת אינוס 

מאת    [ 04/11/2010 ]

מילים במאמר: 685   [ נצפה 2776 פעמים ]

עבירת אינוס נחשבת לעבירה חמורה מאוד בכל קנה מידה, משפטי, חברתי ומוסרי. החירות שלוקח לעצמו אדם שכופה על אדם אחר יחסי מין, נתפסת בעינינו כאקט פולשני שנוגע בנקודות הרגישות ביותר. דווקא מתוך המקום הזה, של ההזדהות הטבעית שלנו כבני אדם עם כל אחד ואחת שמאשימים מישהו אחר בעבירת אינוס, אנו חייבים לקחת צעד אחד אחורה ולבדוק את הדברים.

ספיר וחברתה התערבו מי תוכל להתחיל עם כמה שיותר בחורים בערב אחד.הן הגיעו לפאב המקומי, על מנת ליישם את התחרות. לאחר כמה שעות, שהיה ברור שחברתה של ספיר מנצחת אותה בענק, העזה ספיר להעלות את הרף ואמרה לה שהגבר הבא לא רק יתחיל איתה אלא גם ישכב איתה. אותו בחור תמים שזכה לכבוד היה ערן. למחרת הוגשה נגדו תלונה על עבירת אינוס.

עו"ד טוב המייצג חשודים בעבירת אינוס, יידע כיצד לבודד את הפרטים של הסיפור, להבין את המניע שעומד מאחורי הטענה. האם זה בא ממקום של השפלה או בושה בשיקול דעת מוטעה. האם המתלוננת באמת חשבה על הדברים עד הסוף.

לא פעם נשים משתמשות בקריאה אונס כפתרון לאקט של השפלה, אכזבה או ממקום של פיצוי על החלטה שגויה שהן עצמן קיבלו. לא יכול להיות שאני עצמי החלטתי לעשות זאת ולכן קל יותר להתמודד עם ההחלטה כשהיא מתורגמת לכפייה

מירב ואמיר יצאו שנתיים כשמירב גילתה שאמיר בגד בה ומתכוון לעזוב אותה בשביל מישהי אחרת. בצעד נואש אמרה לו מירב שאם יעשה זאת, היא תאשים את אחיו הקטן ממנו בשנתיים בעבירת אינוס. אמיר עזב אותה בכל זאת ומירב התלוננה במשטרה.

שימוש בתלונת שווא בגין עבירת אינוס, על מנת לנקום בבן זוג שעזב או פגע בנו, עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך ולסבך אותנו עם החוק. כאשר הינכם או מישהו שאתם מכירים, מואשם הלא עוול בכפו. אתם חייבים לדאוג לו לייצוג משפטי הולם

עשיתם את ההחלטה הנכונה ולקחתם ייעוץ וייצוג משפטי? הנה כמה עצות כיצד נכון להתנהל מכאן ואילך, למול עורך הדין שלכם. זכרו- התנהלות נכונה מרגע זה ואילך, תעבוד לטובתם בעבירת האינוס בו הואשמתם.

  • שתפו את עורך הדין שלכם בכל המידע. גם אם הוא אישי או מביך. אל תסתירו דבר, גם אם נראה לכם שמדובר בפרט קטן וחסר חשיבות. כל פריט מידע יכול לשנות את התמונה ואת האסטרטגיה עימה יבחר ללכת עורך הדין שלכם בהאשמת האינוס.

·         במידה ויש עדים שיכולים לתמוך בגרסה שלכם, אל תהססו לשתף את עורך הדין שלכם במידע. הוא כבר יחליט מה לעשות עימו. זה יכול להיות חבר קרוב או אפילו אדם זר שראה אתכם באינטראקציה עם המתלוננת.

  • אם ידוע לכם פריטים על המתלוננת שקשורים ישירות לטענת האונס או ידוע לכם על תלונות דומות וטאקטיקת התנהלות דומה. ספרו זאת לעורך הדין שלכם. אולי לכם מה שקרה בעבר נראה לא רלוונטי, אולם לא פעם זה מסייע לשפוך אור על המקרה שלכם ולזהות דפוס התנהגות.
  • ראו בעורך הדין שלכם לא רק אדם שמייצג אתכם, אלא גם אדם שמלווה אתכם. חשד לעבירת אינוס זה אינו דבר של מה בכך. התמודדות עם החשד קשה מאוד ולכן אתם צריכים אדם שיהיה לצידכם ברגעים הקשים. לא תמיד קל לדבר עם משפחה וחברים ולכן הקשר האישי בניכם לבין עורך הדין מהותי וחשוב. גם לכם וגם להגנה שלכם.

 

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב